Separas.fi vaihto palautus ja takuu
Kaikilla verkkokauppamme tuotteilla on 14 vuorokauden palautusaika. Kaikista palautuksista on ilmoitettava kauppiaalle etukäteen palautuslomakkeella 14 vuorokauden kuluessa siitä, kun olet vastaanottanut tuotteet. Viallinen tuote voidaan vaihtaa toiseen tuotteeseen ja hinnoittelusta sovimme erikseen, mikäli vaihdettava tuote on arvokkaampi kuin tilattu tuote.
Ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme saat tarkemmat tiedot palautukseen ja vaihtoon liittyen.
Kaikilla myymillämme tuotteilla on vähintään yhden (1) vuoden takuu.
Haluan vaihtaa tuotteen – kuinka toimin?
- Kirjoita meille yhteydenottolomakkeen kautta, mitkä tuotteet haluat vaihtaa ja mihin tuotteisiin. Kun saamme tiedon, mitkä tuotteet haluat vaihdossa tilalle, voimme lähettää ne sinulle mahdollisimman nopeasti. Kerro meille myös, oletko ollut asian tiimoilta jo yhteydessä asiakaspalveluun, sekä nimesi ja tilausnumerosi.
Haluan vaihtaa tuotteen ja uusi tuote on erihintainen kuin tilaamani, kuinka toimin?
- Kirjoita meille yhteydenottolomakkeen kautta viesti, että haluat vaihtaa tuotteen. Kirjoita viestiin nimesi, tilausnumero ja tuotteet, jotka haluat palauttaa, sekä tuotteet, jotka haluat vaihdossa tilalle. Pääset yhteydenottolomakkeeseen tästä.
Haluan palauttaa tuotteen ja perua tilaukseni, kuinka toimin?
-
Kirjoita meille yhteydenottolomakkeen kautta viesti, että haluat palauttaa tuotteen. Kirjoita viestiin nimesi, tilausnumerosi sekä tuotteet, jotka haluat palauttaa. Arvostaisimme myös, jos kertoisit, miksi päädyit palauttamaan tuotteen. Pääset yhteydenottolomakkeeseen tästä.
Muuta huomioitavaa
- Tuotteelle ei myönnetä palautus- ja / tai peruutusoikeutta, jos se on erityisesti ostajan toivomuksesta valmistettu, tilattu tai muokattu hyödyke, kun työn suorittaminen on ehditty aloittaa tai juuri asiakasta varten hankittavan tuotteen ostotilaus on valmistunut.
- POSTIENNAKKOKIRJEITÄ EMME NOUDA, vaan palautukset tulee tehdä ohjeiden mukaisesti. Ohjeet saat ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme! Kaikki muut aiheutuneet kulut vähennetään palautuksen summasta.
Palautusosoite
Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme ennen palautuksia!
Separas Oy
Kahamutka 11
90540 Oulu
Aki Hautaniemi
+358407280116
Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset
Valitettavasti posti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketeissa.
Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus postikonttoriisi. Ota myös yhteys kauppiaaseen, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta. Kaikkiin tilauksiin pätee kuluttajasuojalain mukainen vaihto- ja palautusoikeus.
Palautukset
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme niin neuvomme sinua palautuksien kanssa.
Yhteystiedot
Kaikissa tilauksiin tai tuotteisiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti:
- Sähköpostilla osoitteesta aki.hautaniemi@separas.fi
- Puhelimitse arkisin n. klo. 8–16 numerosta: +358407280116
- Voit olla yhteydessä myös WhatsAppilla tai tekstiviestillä.